Päätin sitten tehdä pari uutta sivua tohon scräppikirjaan ja oon tosi tyytyväinen, että pääsin viimein vuoden 2005 kuviin. En siis ole paljoakaan jäljessä ;)

83759.jpg

Taustapaperi on Tiimarista, tagi on E-Cut scrapbook.comin liittymislahjana saatu. Tyytyväinen olen kaikkeen muuhun paitsi otsikkoon; kerpeleen hopeakynä meni JUURI loppumaan kun aloitin otsikon tekoa viimeiselle siniselle röpelöpahville (mulla termit hakusessa ja pahasti :f) Noh, ei voinut mitään ja toi hopea paistaa T:n kohdalla vähän läpi mutta sitten paistakoon :f

83761.jpg

Tää on ensimmäinen vähän erilaisempi sivu jota oon tehny; valmiille taustalle kuvien ja tekstien sijoittaminen. Yleensä oon vaan kuviopaperia/-pahvia käyttänyt mutta tässä on selkeä tausta. Vähän jännitti toi kuvien sijoittuminen ja miten saada tekstit, mutta lopputulokseen oon todella tyytyväinen! Tausta Tiimarin jostain Kitistä, tekstit ite tehty koneella ja tulostettu keltaiselle paperille, johon lisäilin Adobella brushien avulla kuviointia.

83760.jpg

Suuri aukeama, ehkä lempparini näistä viime aikoina tehdyistä sivuista. Reunat on revitty ruskeasta paperista, tekstit tulostettu koneella. Fontti on fontgarden.comista. Kuvat kehystetty ruskealla paperilla. Oikein kiva sivu, tykkään kamalasti ! :)

NEULEAIHEISTA
Oon päässyt Mystery Shawl 3:ssa jo kakkosvihjeeseen! Saunasukat valmistui äitienpäiväksi mutta unohdin kiiressää kuvata ne ;<