Oon nyt kaksi viikkoa ahertanut melkein viimeistä päivää (jos ei lasketa mukaan sitä aikaa kun a) olen ollut koulussa b) olen ollut töissä c) tein ponchon d) olen neulonut olympiatyötä tai e) olen leikkinyt blogikoiran kanssa..) syksyn Novitan nuorisoekstrasta raglanhihaista tytön neuletta, jossa on se jännä kohopintaruudukko, vetoketju oikeassa raglanissa sekä iso, muhkea kaulus.

41631.jpg

Lähellä valmistumista aletaan olla. Seitsemäs kerä Isoveljeä lähti toisen hihan puolivälissä käyntiin, tarkoitus että 8 kerää riittäisi koko työhön (kaulus jännittää, riittääkö yksi kerä siihen vai ei .. ) Kuvassa siis toinen hiha, toinen on jo valmiina ja etutakaosakappale myöskin. Tänään tuo tulee valmiiksi, sitten pingotus > kaulus ja vetoketjun lisääminen. Jos tänään / huomenna saan valmiiksi tämän !

(Ts täysin turha postaus kun esittelen vain keskeneräistä työtä, mutta en jaksa odottaa että saan tuon valmiiksi ! Sen takia on blogissakin ollut hiljaista ;) Pitäisi myös olympiatyö saada tällä viikolla valmiiksi, tällä hetkellä siinä on 17 mallikertaa toistettu ja ohje suosittelee 27-36 tietenkin langasta riippuen.. Ehkä sen saan perjantaina-lauantaina tehtyä sitten loppuun kun tämän AION viimeistellä tänään.. ;))