En jaksanut tuota Mohairia paljoa kerralla neuloa, ko tuntuu että kaikki karvat irtoaa mun collegehousuihin. Siistin näköstä tosta ainakin tulee, takakappale on nyt puolessa välissä. Mutta kyllä menee älyttömän paljon hitaammin tuon neulominen ko se Novita Popilla tehdyn ! En vaan jotenkin pääse tolla samaan tahtiin mitenkään.

Pengoin lankalaatikkoa, ja siellä on ties mitä töitä kesken ja puikot sekasin ja silmukoita tippunu kaikenlaisista. Pitäs joku päivä käydä ihan ajatuksella läpi ne, ja purkaa ne työt joita ei vaan tuu tehtyä valmiiksi koskaan. Plus pitäs noi kaikki puikot lajitella ja jonnekin merkata että mitä kaikkea mulla on ja ei oo :D

Alotin sitten tosiaan sen koiraliivin teon tossa ton huppuliivin rinnalla, ohjeet vähän alko heikosti mutta mutta.. Nätin värinen ainakin tulee ! En tee sitä 3½ - puikoilla, jota Nalle Colorin vyöte ehdottaa vaan teen 4 - puikoilla, koska mun 3½ puikot on kaikki varattu ja laskeskelein et pitäs onnistua ihan hyvin noilla nelosen puikoillakin. Mä oon kyllä ite niin metallipuikkofani, että ehkä sen takia noilla 10 - muovipuikoilla on niiin hidasta se neulominen jne. Ei se lanka liu-u siinä puikolla samalla tavalla ko oon tottunut ni oon ihan pulassa ! :o

Mutta mutta, täytyy ensi viikolla varmaan käydä läpi se lankakori, kerkiäis sitten vielä ehkä jonkun pipon / säärystimet joululahjaksi neuloo ainakin ellei paritkin jopa. Oon sen verran hidas kuitenkin noita isoja neulomaan, että mitään suurta en ala aloittelemaan :)