Oon innostunut taas siitä. Ai mistä? Scrapbookingista. Jenkeissä vaihtarivuotenani hostperhe kieroilu mut sen harrastuksen pariin ja multahan löytyy Creative Memoriesin lähes kaikkea sälää, jolla voi tehdä vaikka mitä. Hyvähän en siinä ole, mutta tykkään tehdä ja jälkikäteen ihastella muiden (esim. UK Scrappers) tekeleitä. Ne on ihania !!
Sörnäisten metroaseman ärrält oon löytänyt Scrapbook Inspirations lehteä, jota oon sortunut ostelemaan nyt muutamia numeroita. Heti kun saan sen luottokortin, niin tilaan lehden itselleni!

47109.jpg

Pientä kuvapläjäystä nyt aiheesta "toissapäivänä ostetut lehdet ja mitä mieltä olen mistäkin". Mun mielestä nää on blogeis yks mielenkiintosimmist asioista, voi lueskella että "ahaa tuokin tykkäsi tosta!" "joo tota ihmettelin kanssa.." sekä saa esittelyä kaikesta uudesta ja kivasta toisesta näkökulmasta :)

47108.jpg

Ensin Scrapbook Inspirations lehdestä. AIVAN IHANIA LO:ta. (LO = layout). Näistä oon saanutkin ihan kamalasti kaikkia ideoita, mut oon niin kade ettei Suomessa ole kunnollista scrabbiliikettä, tai siis kauppaa josta saisi edes jonkinverran kaikkea noita ihanuuksia. Näiden seurauksena oon surffaillut netissäkin scrabbikaupois vaik kui kovasti ;<

47115.jpg

Tajusin myös noiden lehtien kautta, että "ahaa, mähän voin tehdä otsikoita ja muita KONEELLA kivoilla fonteilla ko oma käsiala on tyhmää". Niinpä oon kuluttanut printteriparkaa kovasti tänään ja eilen :D

47116.jpg

Ja ite journalingitkin (miks en osaa suomentaa näitä hyvin :D) on onnistunut niin tulee todella siistin näköistä. Tykkään tästä sivusta, se on hallitusti aseteltu ja värit sopii hyvin yhteen. (Kuvat molemmat siis on blogikoiralle tekemästäni scrapbookista.)

Sen jälkeen kuvapläjäystä nuista SK:sta ja Modasta. (Btw, oonko ainut jonka mielestä Modan päätoimittaja oikein yritti kosiskella blogittajia kun olivat toimituksessa huomanneet miten runtelimme SK:n pääkirjoittajan ja lehden ja kustantajan ja ties mitä lyttyyn?)

47114.jpg

SK:sta. Blogikoira tahtoisi tuollaisen ehdottomasti ! Tosin se on oikeasti niin karvanen, että tarkeaa pakkasilla. Mutta kun tuo on nätti ! Ja sille sopisi beige. Ja ja ja... (Oli se naisenkin takki kiva.. :D)

47111.jpg

Tää muistuttaa mua Novitan nuorisoekstarssa olleesta "verkkovirkkauspaidasta", jota ihastelin. Tykkään tästäkin mallista .. jos olisin noin 20kg laihempi. Mutta silti. Tavallaan alle voi jonkun kunnon topin laittaa ja sitten tollanen päälle tai jotain.. Malli on kiva <3 (Modasta).

47110.jpg

Ihihih.. Samoiten tämä on KIVA. Edelleen, jos olisin paaaljon laihempi. Mutta toi värikin on kiva. Miks tykkään aina sellasist malleist jotka ei tosiaan tuu mulle sopimaan mitenkään :D (Paljonkohan toi Sirdar Tufty maksaa.. Vois soitella siit tai googlettaa tai jotain.)

Siinä pientä kuvapläjäystä.

Ainiin, onko muilla ollut ongelmaa Jaywalkers-ohjeen kanssa? Teen Regian sukkalangasta, jossa mallitilkun mukaan tiheydet ja muut on ohjeen kanssa täysin samat. Kuitenkin toi varsi on tällä hetkellä niin iso, että se on jopa avokille ehkä iso :oo Miten voi heittää noin paljon mun käsiala ko mallitilkussa tuli kuitenkin samat luvut jne. Vai onko ohjeessa ihan kierot määrät silmukoita oO Katellaan jos teen loppuun tolla tavalla, tulee vaikka "löysät unisukat" sitten tjsp.